miércoles, 17 de marzo de 2010

Redacció del futur.

Ara mateix estic estudiant a l’ESO de Cadaqués. Quan acabi l’ESO, segurament aniré a Figueres (al batxillerat artístic De l’Orfeo) o a Girona (a un batxillerat amb residència) a fer un batxillerat artístic perquè de gran m’agradaria ser dissenyadora de moda. Primer faré els dos anys de batxillerat i després faré un grau mitjà abans d’anar a la Universitat, així podré guanyar uns quants diners treballant per la tarda i, al mateix temps, estudiant el que ma’agrada. Quan acabi el grau superior, que segurament el faría a Girona, aniría a l’Universitat de Barcelona. La carrera me la treuré aproximadament, en uns sis o set anys, si tot va bé o no repeteixo algún curs. Possiblement aniré a l’ESDi (Escola Superior de Disseny), l’escola de la que em van informar a l’ExpoJove, on em va semblar que és la millor escola per poder ser el que vull.

Desde que era petita deia que volia ser veterinaria, però quan vaig anar creixent vaig pensar que com que no m’agrada la sang i menys pensar que potser tenia que matar algun animal…com que sóc molt sentimental, hagués agafat una depressió de dos anys! Al veure que ja no volia ser veterinaria vaig elegir ser pentinadora de gossos y dissenyadora de roba per gossets. Però eren bogeries de nena petita. Després vaig voler ser pintora, perquè desde els 3 anys no he parat de pintar, d’anar a classes de dibuix, etc. Sempre m’ha agradat dibuixar i pintar. I al final he decidit ser dissenyadora de roba, però no està del tot segur.

M’agradaria ser alguna cosa relacionada amb l’art i la moda com DISSENYADORA DE MODA, dissenyadora d’interiors o arquitecta, etc. A més, m’agradaria poder conèixer algún dissenyador important com el de Channel!

M’agradaria ser dissenyadora de moda perquè m’agrada la roba, no m’agrada, M’ENCANTA! A més, com he dit abans m’agrada dibuixar el que sigui, estic tot el dia dibuixant o pintant, dissenyant, etc. Estic tot el dia mirant revistes de moda, llegint articles de dissenyadors famosos o dissenyadors que han quedat marcats en l’història com Coco Channel o el meu preferit Louis Vuitton! Estic atenta de totes les notícies de tots els dissenyadors, de totes les pasarel•les i de tot el que es porta i el que no. A més, si m’he d’arreclar alguna cosa, m’he l’arreclo jo, no li demano a la meva mare, però ella em va ensenyar a cosir, perquè sinò encara no en sabría.

En conclusió, ara mateix l’únic que vull ser es dissenyadora de moda i poder-ho ser i aconseguir-ho algun dia!

No hay comentarios:

Publicar un comentario